TECHNIK REKLAMY

JAK WYGLĄDA ŚWIAT WOKÓŁ CIEBIE?

Pixabay

Według analizy agencji mediowej […] wartość polskiego rynku reklamowego w 2020 roku osiągnie 8,2 mld zł, czyli wzrośnie o 4,6 proc. w porównaniu z 2019 rokiem. Największy wzrost wydatków na reklamę zanotuje internet (8,5%) i kino (4,6%). Wydatki na reklamę w skali globalnej również wzrosną, do astronomicznej kwoty ponad 660 mld dolarów.
na podstawie Press.pl

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

Technik reklamy to zawód dla osób kreatywnych, komunikatywnych, lubiących wyzwania i kontakt z innymi. Dowiesz się, jak należy zaplanować kampanię reklamową, zrealizować strategię promocyjną dla firmy czy produktu.
Dowiesz się jak wpływać na innych i jakim wpływom wszyscy jesteśmy poddawani.
Nauczysz się obsługi programów graficznych, stosowania narzędzi marketingowych, lepiej poznasz działanie mediów społecznościowych.

Pixabay

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA

Branża reklamowa będzie potrzebowała w najbliższych latach pracowników ze zdolnością analitycznego myślenia oraz specjalistyczną wiedzą o mediach cyfrowych – komentują eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl.

Możesz pracować w mediach, agencjach reklamowych, public relations, mediowych i interaktywnych, ale także w każdej firmie czy organizacji non-profit zatrudniającej specjalistów od promocji czy reklamy (a zatem w zasadzie prawie wszędzie).

Twoją wiedzę i kompetencje, niezależnie od branży, możesz wykorzystać także we własnej działalności czy pracując jako freelancer.

MOŻLIWOŚCI DALSZEGO KSZTAŁCENIA

Możesz kontynuować naukę na studiach wyższych, na każdej uczelni. Masz wiele możliwych ścieżek rozwoju. Agencje reklamowe, domy mediowe będą potrzebowały ludzi z umiejętnościami, ludzi kreatywnych.

Obecnie rozwojem naszych uczniów, którzy zdobywają zawód technik reklamy – we współpracy z naszymi nauczycielami i mentorami – opiekuje się Agencja public relations Projekt PR.

Na co czekasz? Złóż do nas dokumenty.